توضیحات

دندان های سالم و تمـیز علاوه بر جذابیت یکی از لزومات داشتن بدن و جسمـی سالم بشمار مـیاد. آموزش تهیه خمیر دندان زغالی همچنین دندانـهای سفید و زیبا از جمله ویژگی های افراد موفق و شایسته هست که باعث افزایش جذابیت و بالا رفتن حس اعتماد بـه نفس درون افراد نیز مـیگردد . آموزش تهیه خمیر دندان زغالی از این روحفاظت از این عضو مـهم بدن نیـازمند دقت و حساسیت نیز مـیباشد. خوشبختانـه خمـیردندان زغالی بنسر تمام شرایط را درون نظر گرفته و محصولی یکه و عالی را تولید کرده کـه در ادامـه بـه معرفی و بررسی ویژگی های این خمـیر دندان سیـاه رنگ مـیپردازیم.

چرا خمـیر دندان زغالی بنسر:

شاید به منظور عموم مردم استفاده از زغال به منظور تمـیز و سفید دندان کمـی غیر عادی باشد . اما اگری با خواص زغال و کربن اکتیو درون محصولات ذغالی اشنا باشد یقینا این محصول را تحسین کرده  و خلاقیت بکار رفته درون ان را مورد ستایش قرار خواهد داد. استفاده از کربن فعال از زمان گذشته  کاربرد بسیـاری درون بهداشت و درمان داشته ، آموزش تهیه خمیر دندان زغالی از حفظ سلامت و زیبایی پوست گرفته که تا استفاده از ان درون تصفیـه آب های مدرن امروزی.  کربن فعال به‌عنوان یک جاذب دارای کاربردهای مـهم و حیـاتی مـی‌باشد. این ماده از پیرولیز موادگیـاهی حاوی کربن تولید مـی‌شود و تحت عملیـات فعال‌سازی قرار مـی‌گیرد. با توجه بـه نوع موادخام مصرفی، کربن‌های فعال دارای اندازه منفذ و شکل‌های متفاوت هستند و از طرفی با توجه بـه اندازه منفذ و توزیع اندازه دارای کاربردهای گسترده و ویژه‌ای مـی‌باشند.

ویژگی ها :

اولین ویژگی ظاهری کـه خمـیر دندان زغالی بنسر رنگ سیـاه خمـیر دندان مـیباشد . اما نگران نباشید ،بعد از مسواک زدن و شستشوی کامل دهان متوجه مـیشوید کـه دندان هایتان سفید تر و صیقلی تر گشته اند . البته این تاثیر درون یک بار استفاده خیلی محسوس نبوده و بعد از چندین بار استفاده متوجه تفاوت ان با محصولات مشابه مـیشوید. همچنین بدلیل جذب کنندگی ماده کربن اکتیو خمـیر دندان زغالی بنسر بعد از استفاده ، کل بوی بد دهان را گرفته و دهان را خوشبو مـیکند . هنگام استفاده از خمـیر دندان زغالی بنسر کاملا حس و حال یک خمـیر دندان نرمال رو خواهید داشت کـه البته مزه ای کـه به دهان مـی آید کمـی تازگی دارد .

هرچند این محصول با عنوان خمـیر دندان عرضه مـیشود و برای استفاده روزانـه تهیـه شده . البته با توجه بـه قیمت آن شاید مقرون بـه صرفه نباشد کـه هرکسی بصورت روزانـه از ان استفاده کند ولی مـیتوان بـه عنوان یک سفید کننده حرفه ای دندان بـه آن نگاه کرد و برای استفاده بـه صورت ۱ روز درون مـیان و یـا هفته ای دو مرتبه ایده ال و عالی باشد کـه قطعا دندان هایی سفید و براق را بـه دارندگانش هدیـه خواهد داد .

نتیجه گیری خمـیر دندان زغالی بنسر:

قطعا خمـیر دندان زغالی بنسر یک خمـیر دندان متفاوت چه از نظر ظاهر و چه از نظر عملکرد با خمـیر دندان های  عادی بازار بشمار مـی آید و مـهمتر از همـه اینکه راهی ساده و کم هزینـه به منظور داشتن دندانـهایی سفید تر و تمـیز تر را به منظور همگان بـه ارمغان مـیاورد و امـیدواریم همانند ما شما نیز از این محصول راضی باشین .

: آموزش تهیه خمیر دندان زغالی




[خمـیر دندان زغالی بنسر | خمـیر دندان سفید کننده ذغالی | خرید ... آموزش تهیه خمیر دندان زغالی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 13 Jul 2018 00:32:00 +0000